Спільна науково-практична МИ-КОНФЕРЕНЦІЇ науковців КиМУ та керівників загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського району м. Києва

17.05.2017

17 травня 2017 року в стінах Київського міжнародного університету відбулась спільна науково-практична МИ-КОНФЕРЕНЦІЇ «Трансформація партнерства в умовах реформування освіти» науковців КиМУ та керівників загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського району м. Києва за участю Всеукраїнського науково-практичного журналу «Директор школи, ліцею, гімназії» та Continental European Union Club (Франція).

У роботі конференції взяли участь: Н.В. Іваніна - начальник управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації; професор Х.В. Хачатурян – президент Київського міжнародного університету; Олів’є Ведрін – керівник Аналітичного центру «Континентальний університет», почесний професор КиМУ; О.І. Виговська - головний і науковий редактор Всеукраїнського науково-практичного журналу «Директор школи, ліцею, гімназії» директори загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського району м. Києва, науковці КиМУ.

Вітаючи учасників конференції, президент університету, професор Хачатурян Х.В. висловив запевнення в тому, що конференція стане платформою серйозного дискусійного обговорення сучасного стану освіти як шкільної, так і вищої, об'єднання їх зусиль у вихованні та професійній підготовці молодих фахівців, які успішно зможуть жити та працювати в сучасних умовах глобалізаційного світу. Враховуючи багаторічну співпрацю Київського міжнародного університету з навчальними закладами Дніпровського району м. Києва, Хачатур Володимирович подякував усім педагогічним колективам району за активну участь їх старшокласників в університетській Програмі «Інтелект» і як кращому партнеру вручив Управлінню освіти диплом «Школа-КиМУ: партнери в освіті». З вітанням до учасників конференції звернулись Н.В. Іваніна, Олів’є Ведрін, О.І. Виговська, які підтвердили у своїх виступах актуальність теми, важливу роль співпраці школи та ВНЗ, створення при цьому умов для успішної соціалізації учнів, отримання навичок науково-дослідницької діяльності, виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя.

У ході пленарного засідання знайшли відображення теми: «Людина 21 століття: якою вона буде?» (професор А.І. Некряч, доктор політичних наук, член-кореспондент Академії політичних наук України, проректор з наукової роботи КиМУ); «Трансформація освітнього ландшафту школи» (О.І. Чинок, к.філол.н. директор НВК «Гуманітарна гімназія «Гармонія»); «Профільно-орієнтована система довузівської підготовки» (професор С.В. Рудаківська, к.філос.н. проректор з довузівської підготовки КиМУ).

Після пленарного засідання робота продовжилась у 4 секціях, на яких виступили понад 20 учасників:
  • 1. Учень-студент. Шлях учня-випускника нової школи до абітурієнта. Наші очікування та надії. (І.Л. Гондюл, директор середньої загальноосвітньої школи №158; доцент І.І. Судак, заст. зав. кафедри міжнародних відносин,к.і.н.).
  • 2. Учитель-викладач. Що може дати ВНЗ учителю нової формації? (Т.Л. Посадська, директор спеціалізованої школи № 125; доцент К.Е. Дьомічев, декан факультету будівництва, архітектури та інформаційних технологій, к.т.н).
  • 3. Керівник школи – ВНЗ. Кроки керівника середнього загальноосвітнього навчального закладу для побудови успішної нової школи в умовах партнерства з ВНЗ. (Ю.Г. Кіньков, директор НВК №141 «ОРТ»; доцент О.О. Нагачевська, директор Інституту лінгвістики та психології, к.філол.н.).
  • 4. Реформа освіти - це необхідність чи вимушений крок, чи вимога часу, чи виклик часу? (М.В.Чемерис, директор ліцею № 208; доцент Ю.М. Панфілова, директор Юридичного інституту, к.ю.н.).

Віриться, що така форма співпраці сприятиме основній меті, до якої прагнуть науковці вишів, вчителі шкіл – підготовці молоді відповідно до вимог часу, її самореалізації та успішній кар’єрі.

Під час роботи секцій були представлені гостям кабінети та лабораторії, зокрема: зал судового засідання, лінгафонні, комп’ютерні кабінети, кабінети, фармації, університетська стоматологічна клініка, спортивний і тренажерний зали, бібліотека й читальна зала.

Представників навчальних закладів вітали музично-хореографічною композицією студенти театрального відділення Інституту телебачення, кіно і театру.